فیلتر کن با
برند
جنسیت
رده سنی
نوع مو
تعداد در بسته
مقدار
آمونیاک رنگ مو
قیمت
تومان تومان
فیلتر کردن محصولات
با هر خرید، در خرید بعدی تخفیف بگیرید. امتیاز خرید
کد :
تونر آتوسا 100 میل تونر آتوسا 100 میل تونر آتوسا 100 میل
20,000 تومان
دارای 3 تنوع رنگ در سری دودی حاوی روغن زیتون حاوی نرم کننده  درخشان کننده رنگ مو 
کد :

خرید تونر مو

تونر مو یک محصول زیبایی است که برای تغییر تن رنگ موهای دکلره شده یا بلوند به کار می رود. این محصول با خنثی کردن رنگ های گرم یا نارنجی که در موهای دکلره شده به وجود می آیند، باعث می شود رنگ موها به سمت خاکستری، دودی، پلاتینی یا سفید برود. تونر مو همچنین باعث افزایش براقیت و سلامت موها می شود.


تونر مو چند نوع دارد؟

تونر مو به سه نوع اصلی تقسیم می شود:

تونر آمونیاک: این نوع تونر در واقع یک رنگ موی موقت است که حاوی آمونیاک است. این تونر با نفوذ کردن به ساقه مو، رنگ آن را تغییر می دهد. برای استفاده از این تونر باید قبلاً موهای خود را دکلره کرده باشید، زیرا این تونر قادر به روشن کردن رنگ مو نیست. همچنین باید در استفاده از این تونر دقت کافی را داشته باشید، زیرا آمونیاک ماده ای قلیایی و تحریک کننده است که ممکن است به پوست سر و موهای شما آسیب بزند. بعد از دکلره کردن مو، حداقل چند روز صبر کنید تا موهای شما به حالت طبیعی خود برگردند و سپس از تونر آمونیاک استفاده کنید. برای استفاده از این تونر باید آن را با یک عامل فعال کننده (developer) با نسبت مناسب (معمولاً 2 به 1) مخلوط کرده و بسته به نتیجه مورد نظر، بین 10 تا 30 دقیقه روی مو نگه دارید.

شامپو بنفش: این نوع تونر در واقع یک شامپو رنگ دار است که رنگ آبی یا بنفش دارد. این شامپو با شستشو کردن سطح ساقه مو، رنگ زرد و نارنجی آن را خنثی می کند. برای استفاده از این شامپو نیاز به دکلره کردن قبلی ندارید، اما بهتر است بعد از دکلره کردن مورد استفاده قرار بگیرد. این شامپو را همانطور که شامپو عادی استفاده می کنید، روی مور خود پخش کرده و حدود 5 تا 15 دقیقه (بستگی به شدت رنگ) رها کنید و سپس با آب شستشو دهید. این شامپو را می توانید در خانه و به صورت هفتگی استفاده کنید.

تونر رنگ: این نوع تونر در واقع یک رنگ موی موقت یا نیمه دائمی است که رنگ های سرد و ضد زردی دارد. این تونر با ایجاد یک لایه رنگی روی سطح ساقه مو، رنگ زرد و نارنجی آن را خنثی می کند. برای استفاده از این تونر باید قبلاً موهای خود را دکلره کرده باشید، زیرا این تونر قادر به روشن کردن رنگ مو نیست. همچنین باید در استفاده از این تونر دقت کافی را داشته باشید، زیرا بسته به نوع و کیفیت رنگ مو، ممکن است به موهای شما آسیب بزند یا باعث شود رنگ مورد نظر شما حاصل نشود. بعد از دکلره کردن مو، حداقل چند روز صبر کنید تا موهای شما به حالت طبیعی خود برگردند و سپس از تونر رنگ استفاده کنید. برای استفاده از این تونر باید آن را با یک عامل فعال کننده (developer) با نسبت مناسب (معمولاً 1 به 2) مخلوط کرده و بسته به نتیجه مورد نظر، بین 20 تا 40 دقیقه روی مو نگه دارید.


چگونه تونر مناسب برای مو خود پیدا کنید؟

برای انتخاب تونر مناسب برای مو خود باید به چند عامل توجه کنید:

سطح و تعادل رنگ مورد نظر: سطح رنگ به درجه روشن یا تیره بودن رنگ مورد نظر اشاره دارد. به طور کلی، سطح های پایین (1 تا 4) به رنگ های تیره و سطح های بالا (9 تا 12) به رنگ های روشن اشاره دارد. تعادل رنگ به نسبت رنگ های سرد و گرم در رنگ مورد نظر اشاره دارد.

مشاهده بیشترمشاهده کمتر

دسته‌بندی‌ کالاها