فیلتر کن با

برند
جنسیت
نوع مو
کارکرد برای مو
مقدار
قیمت
تومان تومان
فیلتر کردن محصولات
برگشت به موس مو

موس مو یانسی

افزایش دهنده حجم تارهای مو  درخشان کننده فوق العاده مو  کنترل کننده چربی پوست سر ضد التهابات، سوزش و خارش پوست سر افزایش دهنده گردش خون در پوست سر  ضد شوره و ریزش مو قدرت حالت دهی شماره 4
ناموجود
افزایش دهنده حجم تارهای مو  درخشان کننده فوق العاده مو  کنترل کننده چربی پوست سر ضد التهابات، سوزش و خارش پوست سر افزایش دهنده گردش خون در پوست سر  ضد شوره و ریزش مو قدرت حالت دهی شماره 2
ناموجود

خرید موس مو یانسی

موس مو یانسی

موس مو یانسی یکی از محصولات مراقبت از موی سر است که برای موهای نرم و حالت دار مورد استفاده قرار می‌گیرد. این محصول با ترکیبی از مواد مرطوب کننده، مواد نرم کننده و فرم دهنده تولید شده است و به عنوان یکی از بهترین محصولات موس مو در بازار شناخته شده است. در ادامه به معرفی و ویژگی‌های این محصول پرداخته خواهد شد.

موس مو یانسی با داشتن مواد طبیعی در ترکیب خود، خصوصیات مرطوب کننده و تقویت کننده قوی دارد. این محصول باعث افزایش جذب موها از رطوبت و تغذیه می‌شود و در نتیجه موها را شاداب، لطیف و مرطوب نگه می‌دارد. همچنین، با استفاده از این محصول می‌توان از شکنندگی و خشکی موها جلوگیری کرد و باعث ایجاد حالتی نرم و لطیف برای موها می‌شود.

موس مو یانسی به عنوان یک محصول حاوی پروتئین و کراتین، از تغذیه و تقویت موها و حفظ سلامت آنها پشتیبانی می‌کند. پروتئین به عنوان یک ماده اساسی برای ساختار مو، باعث تقویت و بهبود سلامت موها می‌شود. همچنین، کراتین با داشتن خصوصیات مرطوب کننده، آنتی‌اکسیدانی و تغذیه‌ای، باعث تقویت موها و جلوگیری از شکنندگی و آسیب دیدگی موها می‌شود.


ویژگی‌های موس مو یانسی

  • مرطوب کننده: موس مو یانسی با دارا بودن مواد مرطوب کننده به سرعت در موهای خشک و آسیب دیده جذب می‌شود و آنها را نرم و لطیف می‌کند.
  • نرم کننده: ترکیبی از مواد نرم کننده موجود در این محصول به راحتی باعث ایجاد نرمی و صافی در موهای سخت و خشک می‌شود.
  • حالت دهنده: موس مو یانسی با داشتن مواد فرم دهنده به موهای شما حالت مورد نظر را می‌دهد و ماندگاری بالایی دارد.

خرید اینترنتی موس مو یانسی 

در فروشگاه اینترنتی زیباما امکان مقایسه و خرید انواع موس مو یانسی فراهم شده است، شما میتوانید خریدی مطمئن را با چند کلیک و در هر ساعت از شبانه روز ثبت کرده و درب منزل خود تحویل بگیرید. 


قیمت موس مو یانسی 

شما می توانید موس مو یانسی  را اززیباما با بهترین قیمت تهیه نمایید


نظر دیگر خریداران موس مو یانسی 

  • با کیفیت است، اما در حد درجه 4 مو ها را خشک نمی کند.
  • سبک و بسیار خوشبو هست
  •  محصول مو‌ها را آبرسانی می‌کند. به علاوه ضد مو خوره است و موهای آسیب دیده را احیا می‌کند.
مشاهده بیشترمشاهده کمتر

دسته‌بندی‌ کالاها