فیلتر کن با

برند
جنسیت
رده سنی
نوع مو
کارکرد برای مو
مقدار
قیمت
تومان تومان
نیاز به آبکشی
فیلتر کردن محصولات
برگشت به ماسک مو

ماسک موی بیوداکس

خرید ماسک موی بیوداکس

ماسک موی بیوداکس یک محصول مناسب برای مراقبت از موهای رنگ شده و اسیب دیده است. این ماسک با فرمول حرفه ای خود، رطوبت را به موها باز می گرداند و باعث تقویت و درخشندگی آنها می شود. این ماسک همچنین حاوی پرو ویتامین B5 است که به ترمیم ساقه مو کمک می کند. برای خرید این محصول، می توانید از فروشگاه اینترنتی زیباما استفاده کنید. روش خرید از زیباما بسیار ساده و راحت است. کافی است به سایت زیباما بروید و نام یا کد محصول را در قسمت جستجو وارد کنید. سپس بر روی دکمه خرید کلیک کنید و اطلاعات خود را وارد کنید. پس از تایید سفارش، محصول به آدرس شما ارسال خواهد شد

برای استفاده از ماسک موی بیوداکس، می توانید از روش های زیر پیروی کنید:

روش داخل حمام: ابتدا موهای خود را با شامپو بشویید و سپس مقداری از ماسک را به طور یکنواخت از ریشه تا نوک موها بمالید. به مدت 3 تا 5 دقیقه ماسک را با حرکات دایره ای روی پوست سر خود ماساژ دهید و سپس با آب ولرم کاملا بشویید.

روش بعد از حمام: بعد از خشک کردن موهای خود با حوله، مقداری از ماسک را به طور یکنواخت از ریشه تا نوک موها بمالید. به مدت 10 تا 15 دقیقه صبر کنید و سپس با آب ولرم کاملا بشویید.

روش در شب: قبل از خواب، مقداری از ماسک را به طور یکنواخت از ریشه تا نوک موها بمالید. سپس موهای خود را با حوله یا کلاه دوش پیچیده و تا صبح بگذارید. در صبح، با شامپو و نرم کننده مناسب موهای خود را شسته و خشک کنید.

این روش ها به شما کمک می کنند تا از فایده های ماسک موی بیوداکس بهترین نحو بهره مند شوید. این ماسک با فرمول حرفه ای خود، رطوبت را به موهای شما بازگردانده و باعث تقویت، درخشندگی و لطافت آن ها می شود. همچنین حاوی پرو ویتامین B5 است که به ترمیم ساقه مو کمک می کند.

مشاهده بیشترمشاهده کمتر

دسته‌بندی‌ کالاها