فیلتر کن با

برند
جنسیت
رده سنی
نوع پوست
کارکرد برای پوست
مقدار
قیمت
تومان تومان
فیلتر کردن محصولات
برگشت به اسپری بدن

اسپری بدن بیول

خرید اسپری بدن بیول

اسپری بدن بیول

اسپری بدن بیول یک نوع خوشبوکننده بدن است که توسط برند بیول (Biol) تولید می‌شود. این اسپری‌ها دارای رایحه‌های متنوع و ماندگار هستند که برای آقایان و بانوان مناسب می‌باشند. اسپری‌های بدن بیول از اسانس‌های با کیفیت و ضد حساسیت ساخته شده‌اند و خاصیت ضد باکتری و ضد تعرق دارند.

این اسپری‌ها به صورت خشک روی پوست اسپری می‌شوند و لک روی لباس نمی‌گذارند. این اسپری‌ها تحت لیسانس فرانسه هستند و در حجم 150 میلی لیتر عرضه می‌شوند.


بعضی از رایحه‌هایی که برخی از محصولات بیول دارند عبارتند از:

  • رایحه میوه و مرکبات: این رایحه در اسپری بدن مردانه بیول مدل All Of Me وجود دارد و با خاصیت ضد باکتریالی سبب حذف باکتری‌هایی که در اثر تعریق بدن به وجود می‌آیند، می‌شود.
  • رایحه تلخ و مردانه: این رایحه در اسپری بدن زنانه بیول مدل Dont Forget Me یافت می‌شود و باعث می‌شود که هرگز فراموش نشوید.
  • رایحه شیرین و خنک: این رایحه در اسپری بدن زنانه بیول مدل Proud Of Me¹ و اسپری بدن مردانه بیول مدل Hug Me دیده می‌شود و طراوت منحصربه‌فردی را به شما می‌بخشد.
  • رایحه گرم و شیرین: این رایحه در اسپری بدن مردانه بیول مدل Take Me Away قابل مشاهده است و نظر دلدار خود را جلب خواهید کرد.
  • رایحه خنک: این رایحه در اسپری بدن مردانه بیول مدل Yes Me وجود دارد و با داشتن رایحه‌ای تازه، تند و خوشبو شما را همواره شاداب نگه می‌دارد.

مشاهده بیشترمشاهده کمتر

دسته‌بندی‌ کالاها